logo image
Seko mums facebook.com Seko mums twitter.com Cukursaldi.lv RSS

“Trifele” atzīmē 90 gadu jubileju

October 1st, 2019  |  Publicēts iekš Saldās ziņas

Zīmols “Laima” atzīmē konfektes “Trifele” 90 gadu jubileju, kopš tās ražošanas uzsākšanas. Mūsdienu “Trifeles” pirmsākumi meklējami jau 1929. gadā, kad trifeles ražoja un reklamēja “Laimas” dibinātājs Teodors Rigerts.

Šokolādes trifeles pirmo reizi tika radītas Francijā 1895. gada beigās, bet gadu laikā tās atrada savu ceļu arī pie Latvijas šokolādes meistariem. Nu jau 90 gadus arī “Laimas” šokolādes meistari ražo klasiskās trifeles no kakao. Šī “Laimas” meistaru recepte ir lolota kopš pašiem konfektes ražošanas pirmsākumiem, arī šodien dāvājot uz mēles kūstoša, maiga kakao baudījumu, ko novērtē šokolādes cienītāji. Gadu no gada “Trifele” saglabā savas līdera pozīcijas “Laimas sortimentā un ir viena no iecienītākajām “Laimas” konfektēm,” uzsver “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

“Trifeli” veido no īpašas šokolādes krēma masas, kas tiek uzputota, lai iegūtu gaisīgumu, bet pēc formas izveidošanas, tā tiek apbērta ar kakao pulveri un ietīta. “Trifele” ir ļoti piesātināta šokolādeskonfekte, pat nedaudz rūgtena, jo tai ir augsts kakao saturs.

“Laimas” šokolādes muzejā “Trifele” iekļauta vēsturisko produktu laika līnijā, kurā redzamie produkti ir seni, tautā iecienīti un vēl joprojām nopērkami veikalos.

Par godu “Trifeles” jubilejai “Laimas” šokolādes muzejā ir pieejami arī īpaši suvenīri – koša jostas soma “Trifele”, kura ir tikpat drosmīga un pārliecinoša kā izsmalcinātā konfekte rūgtajā kakao glazūrā. Kā arī mākslinieces Ievas Dāboliņas radītās “Laimas” klasisko konfekšu lelles, no kurām viena īpaši veltīta “Trifelei”.

“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. Pašlaik “Laimas” produktu portfelī ir vairāk nekā 200 dažādu produktu, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laimas” produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs.

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

Foto: Publicitātes

 

Komentāri

Kategorijas