logo image
Seko mums facebook.com Seko mums twitter.com Cukursaldi.lv RSS

Paulig izvirza ambiciozus stratēģiskos mērķus ilgtspējības jomā līdz 2030. gadam

April 28th, 2020  |  Publicēts iekš Saldās ziņas

Paulig galvenais mērķis ir kļūt par vienu no ilgtspējīgas attīstības līderiem pārtikas un dzērienu ražošanas jomā. Uzņēmums izvirza sev uzdevumu, lai 2030. gadā 70% no uzņēmuma neto apgrozījuma veidotu produkti un pakalpojumi, kas vēl lielākā mērā nodrošinātu cilvēku, kā arī visas planētas veselību un labklājību. Paulig Ilgtspējības stratēģija 2030. gadam ir balstīta uz konkrētiem Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) Ilgtspējīgas attīstības mērķiem un tiks integrēta uzņēmuma globālajā attīstības stratēģijā 13 valstīs, kurās uzņēmums pārstāvēts – arī Latvijā.

“Ilgtspējība vienmēr ir bijusi mūsu prioritāte, un, kā ģimenes uzņēmums, mēs apzināmies mūsu atbildību par nākamajām paaudzēm un pārtikas nākotni. Pārtikas un dzērienu ražošana ir cieši saistīta ar vidi un sabiedrības veselību, tādēļ mums ir jāpārdomā, kā mēs audzējam, ražojam un patērējam pārtiku. Mūsu, kā starptautiska mēroga pārtikas un dzērienu ražotāja, uzdevums ir piedāvāt jaunas garšas, iedvesmot patērētājus veikt atbildīgāku – ilgtspējīgāku izvēli, reizē nepieļaujot kompromisu izcilai garšai un nemazinot līdzšinējās produktu lietošanas ērtības. Paulig var kļūt par mazu, bet nozīmīgu spēku pārtikas ražošanas un patēriņa kultūras pārveidē. Īstenojot mūsu ambiciozo Ilgtspējības stratēģiju 2030. gadam, mēs gribam paātrināt un pastiprināt uzņēmuma globālo veikumu ilgtspējības jomā,” saka Paulig grupas vadītājs (CEO) Rolf Ladau.

Jāatzīmē, ka nesen publiskotajā Baltijas pirmajā ilgtspējas Sustainable Brand Index™ pētījumā, pamatojoties uz neatkarīgu parametru kopumu – tirgus daļu, apgrozījumu un vispārēju zīmola atpazīstamību, starp 50 zīmoliem, kurus patērētāji un eksperti Latvijā novērtēja kā ilgtspējīgus, iekļuva arī Paulig grupas zīmoli Paulig un Santa Maria. Turklāt arī šogad Paulig Coffee Latvia SIA ir pieteikusies ilgtspējības pašnovērtējumam Latvijā:  Ilgtspējības Indekss 2020. Šajā indeksā 2018. un 2019. gadā Latvijas uzņēmums ieguva Sudraba kategoriju un starp visiem nominantiem bija vienīgais uzņēmums tieši kafijas nozarē.

Ceļā uz ilgtspējīgākiem un veselīgākiem izcilas garšas produktiem

Paulig ilgtspējības stratēģijas 2030. gadam pamatā ir trīs augstas prioritātes ANO ilgtspējīgas attīstības mērķi: Labs darbs un ekonomiskā izaugsme, Atbildīga patērēšana un ražošana, kā arī Klimata pārmaiņas. Šo mērķu sasniegšanā Paulig sniegs ievērojamu ieguldījumu, mērķtiecīgi koncentrējoties uz trīs jomām:

  1. Produkti un pakalpojumi, kas nodrošina cilvēku un planētas veselību, labklājību
     

Paulig plāno panākt, ka līdz 2030. gadam 70% no uzņēmuma neto apgrozījuma veidos produkti un pakalpojumi, kas nodrošina cilvēku un planētas veselību un labklājību. Šobrīd Paulig produktu portfeli turpat 100% apmērā veido no augiem ražoti produkti, un mēs turpināsim attīstīt mūsu produktus vēl veselīgākā virzienā, kā arī izstrādāsim jaunus produktus, kas ir labi gan cilvēkiem, gan planētai. Paulig plāno arī sistemātiski strādāt, lai samazinātu tā produktu ražošanas procesā radītās oglekļa emisijas, kā arī lai iedvesmotu patērētājus veikt ilgtspējīgas izvēles. 

  • Klimata pārmaiņas

Paulig ir viens no pirmajiem pārtikas un dzērienu ražošanas uzņēmumiem, kas apņēmies savā darbā ieviest Parīzes nolīgumā noteiktos mērķus, lai apturētu gaisa temperatūras paaugstināšanos pasaulē un ierobežotu klimata sasilšanu līdz 1,5°C. Atgādinām, ka Parīzesklimata nolīgums ir pirmā vispārējā juridiski saistošā pasaules mēroga vienošanās klimata jomā. Paulig mērķis līdz 2030. gadam ir samazināt mūsu darbības radītās siltumnīcefekta gāzes emisijas par 80% un mūsu vērtību ķēdes radītās siltumnīcefekta gāzes emisijas par 50%. 2020. gada laikā sadarbībā ar  Science Based Targets  tiks noteikti vēl vairāki papildus uzdevumi šajā jomā.

Vairums no Paulig siltumnīcefekta gāzes emisijām rodas uzņēmuma izejvielu iegūšanas un produktu ražošanas procesā. Tādēļ Paulig turpinās strādāt ar esošajiem piegādātājiem un partneriem, lai pārņemtu ilgtspējīgas lauksaimniecības prakses, lūkotos pēc jaunām izejvielām un jauniem partneriem, kā arī meklētu jaunus biznesa modeļus, kas atbalsta aprites ekonomiku. Iepakojuma optimizācijas izstrāde joprojām ir viena no jomām, kam Paulig tiek pievērsta īpaša uzmanība. Mēs plānojam panākt, ka līdz 2030. gadam viss mūsu iepakojums ir izgatavots no atjaunojamiem vai pārstrādātiem materiāliem un ir arī tālāk pārstrādājams. Paulig uzņēmuma darbībā turpinās palielināt atjaunojamās enerģijas īpatsvaru, kā arī uzlabot energoefektivitāti un otrreizējās pārstrādes rādītājus.

  • Godīga un iekļaujoša nodarbinātība

Paulig mērķis ir būt godīgam un iekļaujošam sadarbības partnerim, darba devējam visā produktu ciklā, sākot no tā, kur un kā mēs iegūstam izejvielas, ražojam produkciju, kā pārdodam. Paulig kafija jau 100% apmērā tiek iegūta no pārbaudītiem ilgtspējīgiem piegādātājiem, un uzņēmums plāno to pašu panākt arī saistībā ar pārējai produkcijai nepieciešamajām izejvielām. Uzņēmums vēlas sasniegt, lai līdz 2030. gadam 100% no izejvielām nāktu no avotiem, kuru atbilstību augstajām ilgtspējas prasībām apstiprinājuši neatkarīgi eksperti. Lai to izdarītu, būs nepieciešami sistemātiskāki padziļinātās pārbaudes procesi un jāstrādā pēc vienotām metodēm ar visiem mūsu piegādātājiem un citiem sadarbības partneriem (arī iedzīvotāju kopienām) visā mūsu darbības ķēdē. Mēs turpinām veidot mūsu vērtībās balstīto uzņēmuma kultūru, lai nodrošinātu, ka visi mūsu darbinieki Paulig uztver kā godīgu, atklātu un apzinīgu uzņēmumu.

“Mūsu jaunās ilgtspējības prioritātes un mērķi nosaka skaidru Paulig un visu tā zīmolu virzienu šajā desmitgadē. Mērķi ir ambiciozi un, lai tos sasniegtu, nepieciešams visu mūsu darbinieku, klientu un partneru atbalsts. Mēs uzskatām, ka šis ir vienīgais labākais veids, kā mēs pārtikas nozarē varam sasniegt reālu pozitīvu pārmaiņu efektu un nodrošināt ilgtspējīgākas izvēles visiem patērētājiem un klientiem,” uzsver vecākā viceprezidente Kaisa Lipponen, kura uzņēmumā atbild par komunikācijas un ilgtspējības jautājumiem.

Paulig ir vadošais Eiropas dabiskās kafijas, garšvielu un pārtikas ražotājs. Paulig Grupa ir 1876. gadā nodibināts starptautisks pārtikas rūpniecības koncerns, kas ir pazīstams ar Paulig grupas zīmoliem Paulig, Santa Maria, Risenta un Gold & Green un piedāvā dažādus pasaulē pazīstamus etnisko ēdienu konceptus, garšvielas un dabīgus, veselīgus pārtikas produktus, kā arī kafiju un kafijas dzērienus. Uzņēmums novērtē bezkompromisu kvalitāti, ilgtspējīgu darbību un ilgstošu koncentrēšanos uz rezultātiem. Paulig Grupā 13 valstīs strādā 2000 darbinieku.

Paulig publicitātes fotogrāfijas un video

 

Komentāri

Kategorijas