Svaigi maltas garšvielas piešķir ēdienam izcilu garšu, reizē sniedzot katram virtuvē sajusties kā šefpavāram, Santa Maria veiktās aptaujas noskaidrotajā dalās Paulig un Santa Maria mārketinga aktivitāšu vadītāja mazumtirdzniecībā Latvijā Inga Auziņa.
“Redzam, ka ēst gatavošanas tendences arī Latvijā liecina – iedzīvotāji aizvien biežāk izvēlas kvalitāti, ne kvantitāti. Līdz ar to lielāka uzmanība tiek pievērsta, kādi produkti tiek ēdiena gatavošanā izmantoti, ne mazāk svarīga ir laba garša un smarža, kā arī reizē vēlme pagatavot pusdienas vai vakariņas iespējami ātri. Labs palīgs šādas maltītes gatavošanā, pasniegšanā ir garšvielu dzirnaviņas, ar kurām piparus, čili pārslas, sāli var samalt tieši virs gatavojamā vai jau gatavā ēdiena, un tagad šādi ēdienu var bagātināt arī ar Santa Maria universālo garšvielu maisījumu. Mēs esam izmēģinājuši garšvielas no visas pasaules un zinām, ka vislabākās garšas rodas tad, kad tiek veidoti dažādi maisījumi, un universālais garšvielu maisījums ir izdevies lielisks! Tā ir daudzfunkcionāla garšviela, kas svaigi malta ir piemērota lielākajai daļai ēdienu – universālo garšvielu maisījumu var izmantot gan kulinārijā, gan kā garšvielu galdam. Tas lieliski sader ar zivīm, gaļu, vistu, zupām, salātiem, olām un dārzeņu ēdieniem. Garšvielu maisījumā ir sīpoli, grieķu sierāboliņš, paprika, čili, melnie pipari, ķiploki un sāls. Šīs universālās garšvielas var izmantot arī kā alternatīvu garšaugu sālim,” norāda Paulig un Santa Maria mārketinga aktivitāšu vadītāja mazumtirdzniecībā Latvijā Inga Auziņa. Garšvielu samalšanai ar dzirnaviņām ir lielas priekšrocības. Svaigi maltām garšvielām ir bagātāka, pilnīgāka garša. Ar dzirnaviņām svaigi maltas garšvielas garšo un smaržo tā, it kā būtu tikko saberztas miezerī. “Garšvielu dzirnaviņas palīdz izcelt daudz vairāk garšu maltītēs – gan ikdienišķajos ēdienos, gan nedēļas nogales īpašajās ēdienreizēs un svētkos,” tā Inga Auziņa.
Paulig ir ģimenes uzņēmums, kas ražo pārtiku un dzērienus, veido jaunu, ilgtspējīgu pārtikas kultūru – tādu, kas ir labvēlīga gan cilvēkiem, gan planētai. Paulig nodrošina visu, kas ir garšīgs: Tex Mex un uzkodas, kafiju, produktus no etniskām virtuvēm un garšvielas. Uzņēmuma zīmoli ir Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco un Zanuy. Paulig pārdošanas apjoms 2023. gadā sasniedza 1,2 miljardus eiro. Paulig tika dibināts 1876. gadā un 100% pieder Paulig ģimenei. Uzņēmumam ir 2200 dedzīgu darbinieku 13 dažādās valstīs, kuri aizrautīgi strādā uzņēmuma mērķim, lai dzīve būtu pilna ar garšu. For a life full of flavour.
Foto: Publicitātes
Komentāri